آموزش ها, پکیج, خطاهای پکیج

خطاها یا ارور پکیج مارس MARS

تعمیرگاه مجاز پکیج مارس MARS

اگر احساس کردید که نیاز به مشاوره و یا اعزام فوری تعمیرکار دارید با ما تماس بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان گرامی هستیم ۰۹۱۲۰۱۲۴۹۶۵ – ۰۲۱۷۷۳۴۳۳۶۳ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۹۳۷

خطاهای پکیج مارس – ارور پکیج مارس

کد YL : افت فشار مدار آب گرمایش

کد FY : معیوب بودن پرشر هوا – مسدود بودن دودکش

کد DH : عدم تشخیص یا تشکیل شعله

کد HS : مشکل در NTC مدار برگشت شوفاژ

کد CS : مشکل در NTC مدار رفت شوفاژ

کد SY : در خروجی آب گرم مصرفی اشکالی وچود دارد

کد GS : بدون عبور کردن آب از مبدل شعله روشن میشود

کد CO : آب دستگاه در معرض یخ زدگی است

خطاها یا ارور پکیج مارس

نادین سرویس تعمیر گاه مجاز پکیج مارس mars

کد e0 : سنسور فشار /اب

کد e1 : شعله دچار مشکل شده و تشکیل نمیشود

کد e2 : معیوب بودن سنسور آب مصرفی

کد e3 : معیوب بودن سنسور شوفاژ

کد e4 : مسدود بودن دودکش

کد e5 : وجود نقص در پرشر

کد e6 : عدم تشکیل یا تشخیص شعله

کد e7 : شعله غیر واقعی

کد e8 : تجاوز دمای آب شوفاژ از ۸۵ درجه

کد e9 : ترموستات حد فعال شده

کد ee : آب گرم مصرفی نامطلوب

کد ef : تجاوز دمای آب گرم مصرفی از ۸۰ درجه

کد el : سنسور جریان ورودی پکیج

شما در هر مرحله میتوانید سوالات انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید

نادین سرویس با ارایه خدمات تعمیر و سرویس پکیج مارس توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید

جهت مشاوره و یا درخواست سرویسکار پکیج خود از قسمت ارتباط با ما در سایت استفاده کنید

نوشته های مشابه

53 دیدگاه در “خطاها یا ارور پکیج مارس MARS

  1. اصغرزاده گفت:

    با سلام
    مارک پکیچ ما mega smart می باشد که خطای e6 را میدهد آیا نمایندگی سرویس کار در تبریز دارید؟

    1. جلیل صدر گفت:

      سلام پکیج بنده مارس مدل geniusاست ارور ylمیدهد پرشر سوییچ ان خراب بود با توجه به تعویض ان هنوز ارور yl میدهد با در نظر گرفتن اینکه فشار اولیه را 1.2 تنظیم میکنیم به محض باز کردن ابگرم مصرفی فشار به 0 نزدیک میشه

      1. سلام و درود
        خطای دستگاه شما مربوط به افت فشار آب مدار گرمایش می باشد و با توجه به توضیحات شما احتمالا مبدل سوراخ شده است ولی برای اظهار نظر قطعی باید حتما دستگاه توسط تکنسین چک شود .
        در صورت تمایل با شماره 09120124965 تماس حاصل فرمایید.

    2. رضا تقدیسی گفت:

      سلام
      شما تعمیرات در کرج هم دارید؟

      1. درود بر شما نه متاسفانه

  2. Mehdighazvinizade@gmail.com گفت:

    سلام. همه شماره ها و شکلهایی روی دستگاه روشن می شود و صدایی مثل هو هو میدهد . علت چیست

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز چیزی که شما میفرمایید خرابی برد میباشد ولی حتما قبل از انجام هر عملی باید حتما پکیج توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد

  3. ماریا گفت:

    خیلی ممنون 🌹🌹🌹🌹 توی روز تعطیل پاسخگویی تلفنی همکارتون باعث رفع مشکل من برای روشن کردن پکیج شد سپاسگزارم از خدمات خوبتون 🌹🌹🌹🌹

    1. سپاس از درج نظر

  4. حسین صنعتی گفت:

    باسلام وتشکر از وقتی که میذارید..چند روز هس پکیج مارس مدل مگا اسمارت به محض بازشدن شیر ابگرم شروع به بوق بوق زدن میکنه وکلمهEFودر سمت راست faultرو نشون داده وبهیچوجه آب گرم نشده واصلاشعله روشن نمیشه…ممنون راهنماریی بفرمایید.

    1. با سلام حدمت شما
      پکیج شما در قسمت آب مصرفی دمای بالاتر از 80 درجه را دارا میباشد
      که باعث میشود دستگاه این ارور را بدهد
      خرابی سنسور ها تنظیم نبودن شعله انسداد مدار آب مصرفی از جمله عواملی است که باید مورد بررسی قرار گیرد

    2. امیر گفت:

      سلام خسته نباشید پکیج اینجانب جنیوس ۲۶ مدل مارس هستش چند روزه که آب گرم نمیده و خطای yl میده و گاهی بوق میزنه اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید . سپاس

      1. سلام روز شما بخیر
        این خطا مربوط به کمبود فشار آب می باشد فشار آب را زیاد کنید و پکیج را ریست کنید مشکل شما حل می شود .

  5. مازیاریزدانی گفت:

    سلام پکیج ما برندش مارس
    پیغام خطای E4میده.اب گرم نمیشه.راه حلش چیه؟

    1. admin گفت:

      با سلام
      ایراد در سیستم تهویه می باشد.
      انسداد دودکش – خرابی فن – خرابی پرشر هوا – خرابی برد کنترل
      از جمله خرابی های پکیج می باشد.

  6. محمد گفت:

    سلام و درود. روی نمایشگر پکیج مارس منزل ما یک علامت ظاهر شده که مثل کلید هست. آب گرم موقع دوش گرفتن کار میکنه اما شوفاژ ها غیر فعال هست. میتونید راهنمایی بفرمایید که اشکال چیه؟

    1. با سلام خدمت شما
      دستگاه شما به علت دستکاری کردن تنظیمات برد به هم ریخته است و باید تنظیم شود

      1. کاظم گفت:

        سلام پکیج من مارس مدل جنیوس ۲۶ هستش ارور نمیده برقش قطع و وصل شده هی بوق میزنه دکمه ریستش رو هم نمیدونم کجاست

        1. درود بر شما
          نواسان به برد دستگاه آسیب رسانده است

  7. عمرانی گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا اموزش اینکه چطوری از حالت زمستان به حالت تابستان انتقال بدیم رو بگید؟

    1. درود بر شما
      برای آموزش دقیق باید مدل دستگاه ذکر شود
      ولی معمولا یک کلید روی پکیج مارس قرار گرفته است که نشان رادیاتور و شیر آب یا دوش حمام را نشان میدهد
      با فشار دادن این کلید دستگاه تغییر وضعیت میدهد
      اگر موفق نشدید میتوانید از طریق وات ساپ تماس تصویری برقرار کنید 09120124965

  8. Samira گفت:

    سلام و عرض ادب . پکیج ما مارس هستش آب گرم نه داخل حموم میاد نه سرویس بهداشتی . بعضی اوقات فقط گرمه . همیشه چندثانیه آب گرم میاد بعد اون دیگه کلا سرد میشه . مشکلش چیه؟؟ وآیا همدان نمایندگی داره ؟؟

    1. admin گفت:

      با سلام
      باید فلو رگلاتور یا کیت آن تعویض گردد

    2. مرتضی گفت:

      سلام شما نمایندگی یا تعمیر کار پکیج مارس در شهر کرمان دارید؟

      1. سلام دوست عزیز
        نه متاسفانه
        شما میتوانید از بقیه تعمیرکاران استفاده کنید در صورت نیاز به رهنمایی این مجموعه در خدمت شما میباشد

  9. Samira گفت:

    سلام ما از خدمات غیر حضوری شما استفاده کردیم از طریق واتساپ و مشکلمون حل شد بسیار عالی هستین . سپاس فراوان

    1. admin گفت:

      سلام
      ممنون از درج نظر شما

  10. علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ما یه پکیج مارس اسمارت 26 داریم. متاسفانه از همون اول با فشار آب زیاد روشن میشه و باعث هدر رفت آب میشه. و مجبوریم فشار آب رو کم کرده و آب سرد استفاده کنیم. چند نفر هم اومدن نتونستن حل بکنن مشکل رو…به نظرتون این مشکل حل شدنیه؟ واینکه تبریز نماینده مجرب دارین؟؟سپاس فراوان

    1. admin گفت:

      با سلام
      فلو متر باید تعویض گردد
      متاسفانه تبریز نماینده نداریم

  11. حدیث گفت:

    سلام دمای رادیاتور ما روی ۵۰گیر کرده واصلا بالاتر ازاون نمیره..ممنون میشم مشکلشو بگین

    1. با سلام خدمت شما احتمال زیاد ولوم شکسته باشه
      اون مورد چک شود و اگر از اون نبود مشکل برد کنترل میباشد
      اگر دستگاه شما ایران رادیاتور مدل L باشد 100 درصد شکیتگی ولوم میباشد

  12. جمشید علیخانی گفت:

    سلام وخسته نباشید، پکیج ما در طول روز چند بار کد dh رو اعلام میکنه، یکی دوتا بوق میکشه و مجدداً روشن میشه، در حالی که میزان دمای رادیاتور روی 52 تنظیم شده ولی در حالت کلی دمای مانیتور بیشتر از 35-37 بیشتر نمیره، ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید، خسته نباشید.

    1. درود بر شما دوست عزیز
      خطای DH مربوط به عدم تشخیص شعله میباشد
      و در مورد دما باید عرض کنم که مربوط به برد کنترل و یا سنسور مدار گرمایش میباشد
      در هر دو مورد باید دستگاه توسط تکنسین چک شود

  13. Mahdi گفت:

    سلام وخسته نباشید. پکیج ما خطای e1 میداد که با راهنماییهای این سایت و تماس تلفنی مشکل پکیج رفع شد. به تعمیرات دیگه پکیج تماس گرفتم گفتن اون هزار تا درد داره باید باز کنیم ببریم تعمیر کنیم.ولی آقای رسول خانی کمک کردن با تماس تلفنی حلش کردم. ممنونم.

    1. سپاس از درج نظر شما

  14. رضایی گفت:

    سلام خسته نباشین نمایندگی پکیج مارس و یا تعمیر کار این نوع پکیج رو در کرمان میشناسید؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. درود بر شما
      خدمات ما مخصوص تهران میباشد
      اما در صورت نیاز به راهنمایی در خدمتیم

    2. قاسم گفت:

      سلام وقت بخیر
      من یک پکیج دارم مارس مدال مگا اسمارت ۲۴
      از وقتی پکیج رو روشن کردیم هر روز بارش افت میکنه و ارور میده و وقتی بار دستگاه رو میبریم بالا باز شروع میکنه کار کردن ولی در ارز یک روز باز بار دستگاه میاد زیر نیم
      وقتی بار دستگاه رو میبریم‌بالا از زیر دستگاه اب میده بیرون
      ایا این نرمال هست ؟ اگر دستگاه رو خاموش نکنیم یا دمای دستگاه رو دستکاری نکنیم دو سه روز با اندکی افت بار کار میکنه ولی باز بعد چند روز افت بار پیدا میکنه
      بظرتون مشکل از کجاست
      این ابی که از زیر دستگاه میریزه بوی بدی داره شبیه بوی ماهی
      ممنون میشم‌راهنمایی کنید

      1. با سلام
        علت افت فشار مدار گرمایش شما همان آبدهی پکیج می باشد

  15. جوادذبیحی گفت:

    سلام‌وعرض‌ادب‌بنده‌میخوام‌یه‌پکیج‌دست‌دوم
    مگااسمارت۲۶۰۰۰هزاربخرم‌میشه‌لطف‌کنید
    بفرمائید‌چه‌چیزهای‌روچک‌کنم‌الان‌رو‌ی‌کار‌نصب
    هست‌که‌تست‌کنم‌تحویل‌بگیرم
    سپاسگذارم‌ازشما

    1. درود بر شما
      تست دمای آب گرم و گرمای رادیاتور ها
      نداشتن سر و صدای اضافه
      نداشتن نشتی آب
      از جمله مواردی هست که شما میتوانید تست کنید

  16. عادلی گفت:

    سلام مدل پکیج مامارس جنییوس۲۶هست که الان ارورYLنشون میده جستوکردیم آوردازافت فشارآب هست چطورمیتونیم مشکل وبرطرف کنیم

    1. سلام و درود فراوان
      لطفا وارد لینک زیر شوید و طبق این برنامه عمل کنید.
      نحوه بالا بردن فشار آب پکیج / برای معایب ساده هزینه نکنید . ویدو تصویری

    2. مهدی گفت:

      سلام وقت بخیر پکیج ما مدل جنیوس ۲۶ هست و خطای fy رو میده بی زحمت راهنمایی میفرمایید

      1. درود بر شما
        دستگاه شما در سیستم تهویه دچار مشکل شده است و باید دودکش فن پرشر هوا و برد کنترل مورد بررسی قرار گیرد

  17. جوبیان گفت:

    سلام
    ما یه پگیج مارس داریم حدود دوسه روز هست که بعداز چهار پنج ساعت کار کردن خاموش میشه وچراغها روشن خاموش می شه صدای هوهو میده
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام و درود
      با توجه به توضیحات شما دستگاه در قسمت برد به مشکل خورده است ولی صدای آن ربطی به برد ندارد و باید توسط تکنسین چک شود .
      در صورت تمایل با شماره 09120124965 تماس حاصل فرمایید.

  18. سلیمان آذرپور گفت:

    سلام
    لطفا در خصوص مشکلی که اخیرا برای پکیج مارس مدل mega bright اینجانب پیش آمده راهنمایی فرمائید:
    دستگاه در حین کار و نرمال (زمستانه) یکدفعه خاموش میشود به نحوی که صفحه نمایش آن کلا تاریک میشود و مانند این است که برق رفته باشد ولی پس از خارج کردن دوشاخه آن از پریز برق و گذشت ۳ تا ۴ دقیقه و قراردادن دوباره دوشاخه در پریز دستگاه روشن شده و به حالت عادی بر میگردد در ضمن در هنگامی که خاموش میشود هیچکدام از کلیدها کار نمی کند .متشکرم

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      برد دستگاه شما نیاز به تعمیر دارد

  19. سعید گفت:

    سلام خسته نباشید
    پکیج مارس مدل مگا اسمارت ارور e0 میده،شیر پرکن رو هر چی باز میکنم از ۱ بالاتر نمیره و اینکه طبقه ۵ هستیم و فشار اب ضعیف هس
    ممنون اگه راهنمایی کنین

    1. فشار آب ساختمان کم میباشد که فشار از 1 بالا تر نمیرود
      خطا مربوط به افت فشار آب مدار گرمایش میباشد
      که اگر زیاد با این خطا مواجه میشوید احتمالا نشتی آب در مدار وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.