خطاها یا ارور پکیج مارس MARS

خطاها یا ارور پکیج مارس MARS

تعمیرگاه مجاز پکیج مارس MARS

اگر احساس کردید که نیاز به مشاوره و یا اعزام فوری تعمیرکار دارید با ما تماس بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعته در خدمت همشهریان گرامی هستیم ۰۹۱۲۰۱۲۴۹۶۵ – ۰۲۱۷۷۳۴۳۳۶۳ – ۰۲۱۲۶۶۴۵۹۳۷

خطاهای پکیج مارس – ارور پکیج مارس

کد YL : افت فشار مدار آب گرمایش

کد FY : معیوب بودن پرشر هوا – مسدود بودن دودکش

کد DH : عدم تشخیص یا تشکیل شعله

کد HS : مشکل در NTC مدار برگشت شوفاژ

کد CS : مشکل در NTC مدار رفت شوفاژ

کد SY : در خروجی آب گرم مصرفی اشکالی وچود دارد

کد GS : بدون عبور کردن آب از مبدل شعله روشن میشود

کد CO : آب دستگاه در معرض یخ زدگی است

خطاها یا ارور پکیج مارس

نادین سرویس تعمیر گاه مجاز پکیج مارس mars

کد e0 : سنسور فشار /اب

کد e1 : شعله دچار مشکل شده و تشکیل نمیشود

کد e2 : معیوب بودن سنسور آب مصرفی

کد e3 : معیوب بودن سنسور شوفاژ

کد e4 : مسدود بودن دودکش

کد e5 : وجود نقص در پرشر

کد e6 : عدم تشکیل یا تشخیص شعله

کد e7 : شعله غیر واقعی

کد e8 : تجاوز دمای آب شوفاژ از ۸۵ درجه

کد e9 : ترموستات حد فعال شده

کد ee : آب گرم مصرفی نامطلوب

کد ef : تجاوز دمای آب گرم مصرفی از ۸۰ درجه

کد el : سنسور جریان ورودی پکیج

شما در هر مرحله میتوانید سوالات انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنید

نادین سرویس با ارایه خدمات تعمیر و سرویس پکیج مارس توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید

جهت مشاوره و یا درخواست سرویسکار پکیج خود از قسمت ارتباط با ما در سایت استفاده کنید

دیدگاه ها (11)

  1. اصغرزاده دی 7, 1398

    با سلام
    مارک پکیچ ما mega smart می باشد که خطای e6 را میدهد آیا نمایندگی سرویس کار در تبریز دارید؟

    1. نه متاسفانه

  2. Mehdighazvinizade@gmail.com بهمن 28, 1398

    سلام. همه شماره ها و شکلهایی روی دستگاه روشن می شود و صدایی مثل هو هو میدهد . علت چیست

    1. رسول خانی بهمن 28, 1398

      با سلام خدمت شما دوست عزیز چیزی که شما میفرمایید خرابی برد میباشد ولی حتما قبل از انجام هر عملی باید حتما پکیج توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد

  3. […] خطا های پکیج ایساتیسکد خطا های پکیج مارس MARS دسامبر ۱۶, ۲۰۱۹آموزش ها, آموزش های پکیج, پکیج بدون […]

  4. ماریا خرداد 2, 1399

    خیلی ممنون 🌹🌹🌹🌹 توی روز تعطیل پاسخگویی تلفنی همکارتون باعث رفع مشکل من برای روشن کردن پکیج شد سپاسگزارم از خدمات خوبتون 🌹🌹🌹🌹

    1. رسول خانی خرداد 2, 1399

      سپاس از درج نظر

  5. حسین صنعتی تیر 26, 1399

    باسلام وتشکر از وقتی که میذارید..چند روز هس پکیج مارس مدل مگا اسمارت به محض بازشدن شیر ابگرم شروع به بوق بوق زدن میکنه وکلمهEFودر سمت راست faultرو نشون داده وبهیچوجه آب گرم نشده واصلاشعله روشن نمیشه…ممنون راهنماریی بفرمایید.

    1. رسول خانی تیر 29, 1399

      با سلام حدمت شما
      پکیج شما در قسمت آب مصرفی دمای بالاتر از 80 درجه را دارا میباشد
      که باعث میشود دستگاه این ارور را بدهد
      خرابی سنسور ها تنظیم نبودن شعله انسداد مدار آب مصرفی از جمله عواملی است که باید مورد بررسی قرار گیرد

  6. مازیاریزدانی شهریور 9, 1399

    سلام پکیج ما برندش مارس
    پیغام خطای E4میده.اب گرم نمیشه.راه حلش چیه؟

    1. admin شهریور 10, 1399

      با سلام
      ایراد در سیستم تهویه می باشد.
      انسداد دودکش – خرابی فن – خرابی پرشر هوا – خرابی برد کنترل
      از جمله خرابی های پکیج می باشد.

پیام خود را بنویسید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته های مرتبط

Call Now Buttonتماس جهت درخواست فوری تعمیرکار

کلیدواژه خود را وارد کنید